#22 - Technikai előrejelzés


Volt egy hetem.
Egy szubjektív szempontból nézve nagyon is kemény hetem, amiből két dolgot tanultam meg. Egy az, hogy olyan gyorsan dobbantanom kell itthonról, amilyen gyorsan csak lehet. Másodszor pedig azt, hogy sokkal keményebb vagyok, mint hittem. Ez nem jelenti azt, hogy ne ültem volna néha itthon iszonyatos gyomorgörccsel, mert de, hanem azt, hogy éreztem magamban végbemenni a változást.

Tulajdonképpen nem rossz dolog ha az ember ismeri önmagát, még akkor se, ha úgy látja, hogy átlagos. Ismerni az erősségeid valamint a gyengéid nem egy hátrányos dolog, mert így könnyebben tanulsz meg a hátrányaidból is előnyt kovácsolni. Mondjuk nem könnyű dolog, és nem is zökkenő mentes, de nem is lehetetlen. Nekem azt hiszem most ért be igazán, ami nem jelenti azt, hogy én akkor most hirtelen felnőtt lettem, mert nem. Csak annyit, hogy tisztábban látom magamat, és ez segít a nehézségek leküzdésében, mert azért hamarabb megtalálod a sérülési pontot és gyorsabban be tudod tapasztani.
Vagy csak nekem ment most ezt gyorsabban, a helyzethez képest. Meg azért, mert átbeszélgethettem Candyvel. Az önismeret mellett ez segít még rengeteget. ha meg tudod valakivel beszélni.

Viszont én nem lelkizni akartam! Mert az egy másik poszt lesz majd! Ez most megint ilyen szolgálati közleményes, akármilyened blog poszt. Nincs fici, illetve… valaki szóljon már rám, hogy újra feltöltés! Nagyon elfelejtkezek róluk.

A héten egyáltalán nem volt wifi, most van, de nem tudom meddig, úgyhogy igyekszem kihasználni, és kicsit felpörgetni a dolgokat. Még mindig nem írok gyorsabban, DE! Van más!

Először is frissítem az elérhetőségeket, aztán majd kirakok egy rendes bemutatkozást. Az se rendes, de se gáz. Csak előbb drága Candymnek meg kell oldania, hogy látszódon, mert valami a kódokban van elbaszódva, ahhoz meg ő ért.
Aztán a blogoknak készítettem egyik nap egy egyenmatricát, úgyhogy majd mindenki szépen megkapja és akkor a Flotta is kap egy egységes jelleget. Csak mire azt is összeszöszölöm! Mert a kép kész, csak rá kell tennem a blog címét, majd alá némi összefoglalót, hogy azért ne folyjon egybe… nem két perc na.
Más technikai dolgot aztán nem is kell a bloghoz csinálnom.
Végre készen leszek! Jó pár hónappal a költözés után a blog úgy néz ki, ahogy kell. XD El se hiszem :D

Mást most nem is akartam közölni, még magam se tudom mivel jelentkezem legközelebb, de addig is ne feledjétek a csatakiáltást:
Legyetek rosszak!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések