2016/10/11

#20- Benéz az ősz az ablakon



Amitől a kislámpám úgy megijedt, hogy nem csupán kiégett, hanem egyenesen elszakadtak a vezetékei. Úgyhogy most gyakorlatilag vakon gépelek, csak a laptopom ad némi fényt, mert bár már lett másik lámpa, csak nincs hova bedugni. Kívülről nézve ez vicces lehet, de én nem élvezem annyira. Mert így aztán csak még lassabban haladok bármivel is. Főleg az írással, amikhez megint lett egy rakat ötletem. Rossebb, hogy ezek csak jönnek és jönnek, de alig tudok belőlük valamit felmutatni.
Bár, most már lement az őszi mondocon is, amiről meglehet, hogy érkezik egy beszámoló is, még meglátom, mennyire lesz kedvem bepötyögni, vagy csak megemlékezek róla annyival, hogy egész jó volt. Nem a legjobb, de nem is a legrosszabb. Mondjuk én a végére annyira kimerültem, hogy még a táskám is táskás volt. És ezt én még nem pihentem ki, de bojkottálom a szombati munkanapot, és itthon maradok. Aludni akarok, legalább kilenc órát, nem hiszem, hogy ez olyan nagy kérés lenne.

Mondjuk, ez nem azt jelenti, hogy ne tudnám magam túlszervezni, mert túl tudom, de most úgy érzem, hogy fel vagyok töltve szellemileg, lelkileg, és vannak terveim! Nem kell félni, nem fog fájni, annál is inkább mert még én se tudom, hogy mi lesz kész belőlük. A biztonság kedvéért, most listázom, hogy legyen valami rálátásotok. 

Készül a Valóság az, ami megtörtént folytatása, komolyan írom, gépelem, de még mindig örülök, hogyha egy nap három bekezdésnyi megy, az egy oldal pedig már kész csoda. Ráadásul nem egy rövid lélegzetvételű történet, mert én egyszerűen olyat nem tudok, úgyhogy még jobban húzódik. 
Ok, tudok, csak azokat is egy külön élet mire feltolom, pedig most el van kezdve az a két kis szösz, csak így... hangulat is kéne. Hangulatom meg az máshoz van, például a sci-fi AU-hoz. Random rám jön, hogy amúgy azt nagyon szívesen írnám, csak háttérmunka kell hozzá dögivel, plusz valami, amibe külön kigyűjtöm az infókat, térképeket, mert nekem nincs tájékozódási képességem. (Erre bizonyíték, hogy én lehettem az egyetlen gyerek, aki belekeveredett az "Előttem van észak" kezdetű rigmusba. Sose értettem, hogy lehet előttünk észak, ha közben megfordulunk, és akkor ami eddig elöttünk volt az mögöttünk lesz...). De amúgy szerintem halál laza lesz, vagy legalábbis igyekszem ilyenre megalkotni. És rájöttem arra, hogy nálam a táj az kábé csak egy díszlet, mert amilyen kevés szót fordítok rá! És hogy ez mennyire mellékvágány volt!
Mivel kifejezetten utálom magam, ezért aztán beterveztem még néhány nagy lélegzetvételű crossovert. Az egyik a 12Monkeys/Gf, mert zombiszellemcápamajmok, másrészt meg... áh, a sírba fogom kergetni magamat azzal, hogy nem értek az időutazáshoz. 
Meg még az eszembe volt valami, amit szeretnék és óh igen! Nagyon szeretnék valami önálló GF történetet írni, még én se tudom, hogy pontosan mi lesz benne, de az biztos, hogy csak hetero shippekkel fogok dolgozni, mármint ami a jelentősebb szerelmi szálakat illeti, vagyis Dipper/Pacifica és Dipper/Mabel. Nem tudom mi lesz a sztori, ami nálam azért nem szerencsés mert cselekményközpontú vagyok, és ha nincs cselekmény, nincs történet. Szóval ez még érik kicsit.
Eh, nem tudom még mik lesznek, de azok biztosan! Mindig akkor jutnak eszembe, mikor nem blogposztot írok és sose jegyzem le. 


Aztán a Könyvturit is végre frissíteni fogom, mert van egy rakat könyvem conokról és könyvtárakból, úgyhogy asszem magyar napok lesznek csapva. Mert nekem lett az az irracionális gondolatom, hogy belevágok a Mysterious Universébe. Ez alsó hangon is harminc könyvet számlál, vagy harminc éve van a piacon. Ezt az infót keverem, de az fix, hogy sok és szerteágazó, de nem érdekel, mert magyar és sci-fi, és az irótársulat nagyon szimpatikus a számomra.

A Kelléktárra pedig majd érkezik egy versenyféle-fajta, meg lesz fészbúkcsopija is, és rendesen nekiesek, most, hogy már tényleg lement ez az idegbajos időszak.

Jah, nekem is van fészbúk oldalam, mármint így, bloggerként, mert... az most menő, és különben is teljesen jó apró kirohanásokra.
Más, amit el akartam volna mondani, azt hiszem nincs. Jah, giffeket most nem volt erőm keresni, de kaptok szép őszi zenét.
Legyetek rosszak

U.I.: Lett lámpám! Van fény az éjszakába! 


2 megjegyzés:

  1. Ahh, de szeretem ezt a mesét *-* és a dalt én is többször hallgatom ősz közeledtével :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye mennyire asdasdasd? Jávorom dugta az orrom alá, én meg első hallásra szerelmes lettem belé. Tipikus őszi mese, úgyhogy igyekszem hagyománnyá tenni, hogy ősszel mindig előveszem :3

      Törlés

#92 - Változások. Már megint

  Valószínűleg mondanom se kell, hogy ezt a posztot is vagy háromszor kezdtem újra, mert hát egész egyszerűen nem sikerült befejeznem, meg t...