2018/01/01

#41 - Újfent elkezdjük



Hát helló kölykök!

Ismét eltelt egy év, remélem mindenki a neki megfelelő módon tudta ünnepelni a szilvesztert, valamint a karácsonyt is, és a család senkinek nem ment különösképpen az agyára, plusz még jóságokat is kapott!
Vagy legalábbis megúszta különösebb lelki törés nélkül. 

Óh, igen, megint elhanyagoltam a blogom, erre ott van egyrészt mentségnek a NaNo, amit amúgy sikerrel kivittem, aztán a karácsonyi hajtás, de ezek lényegtelenek. Nem, ezután a mondat után nem az fog következni, hogy megfogadtam, hogy idén többet fogok foglalkozni a bloggal, mert ez úgysem jönne össze. 
Ami azt illeti nem is fogadtam meg semmit, mert a fogadalmakat úgys tartják be nagy többségben, én meg még egy szimpla igérettel is el tudok csúszni. 

Helyette inkább elégettük mindazokat a dolgokat, amiket már nem akarunk magunkkal cipelni, amik már túlontól terhesek és amiken egyszerűen csak szeretnék végre túljutni és változtatni rajtuk. 
Sokkal badasabb és hatékonyabb dolognak néz ez ki, mint a sima fogadalomtevés.

Persze, ezeken is sokat kell még dolgozni, de egy szép első lépés én úgy gondolom, plusz több súlya is van, mint valami átlagos, minden harmadik ember által kijelentett dolognak. 

Tehát, akkor ez hogy is vonatkozik a blogra? Nos, mivel kis híján gutaütést kaptam attól, hogy mennyire nincs olyan tartalom, amit büszkén és felemelt fejjel tudnék hirdetni, ezért aztán az elsők között lesz az, hogy januárban hozok egy BATIM ficit. 
Vagyis Bendy and the Ink Machine ficit, 

Igazából én magam se gondoltam volna, hogy valaha is játékhoz fogok ficit írni, de nagyon úgy fest, hogy most elkövetkezik ez a pillanat. Nagyon megszerettem ezt a játékot, bár én magam nem töltöttem le, de a végigjátszásoknak hála kaptam egy élményt, ráadásul ott vannak hozzá a fansongok, amik pontosan eltalálták az ízlésem. Na meg hát tinta és démon áll a főszerepben, szerintem nem igazán kell ezt nagyon magyaráznom. 
Mondjuk egy ideig rémes fenntartásaim voltak, mert az angolom gyenge és tartottam attól, hogy mi van, ha valami üvöltő pontatlanságot sikerül leírnom, de az internet istenei lemosolyogtak rám és találtam olyan magyar nyelvű holmit, ahol le vannak fordítva a magnófelvételek, szóval most már abszolút neki merek állni az írásnak. 
Persze, még így is eléggé szabadon fogom venni az egészet, mert mivel nincs úgy kidolgozva a miértek és a háttérsztori, ezért aztán bele lehet nyúlkálni és formálni. 
Van is már konkrét ötletem, hogy mit akarok írni, csak egy pofás cím kéne hozzá. 

Aztán, mivel már kezd elegem lenni abból, hogy nem tudom végigvinni, ezért aztán januárban egy működőképes regényvázlatot is össze akarok állítani. Saját regényem, szóval össze kell hoznom, már pusztán azon az alapon is, hogy lássam, végig tudom-e vinni. 
Mókás lesz. 
Spoiler: nem. 

Valamint meg akarom végre írni a sci-fi AU-mat, ami még mindig SPN, de egyrészt annyira tetszik a témája, meg az egész, amit kitaláltam mellé, hogy azt akarom, hogy mások is olvassák. Úgyhogy igazából ez a másik nagy konkrétum, amit még szeretnék hozni blogra. 

A GF/SPN crossoveremmel nem tudom mi lesz. Lehet leszedem a petlákba és átírom, és a vége se lesz, az amit szerettem volna, de ez még kiderül. Mindenesetre nem szeretném ha a kukába kötne ki, ahhoz túlságosan szeretem pár aspektusát, hogy eldobjam. Csak éppen rohadtul meg vagyok lőve az egésszel. 

Más egyéb tervem, így az írással kapcsolatban nincs, vagyis van, de az is szép teljesítmény lesz, ha ezeket összehozom. 
És ezzel most búcsúzom is, remélem legközelebb hosszabb és érdekesebb poszttal jelentkezem. 

Legyetek rosszak!

U.I: Van egy díjas posztom. Na, az hosszú lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

#92 - Változások. Már megint

  Valószínűleg mondanom se kell, hogy ezt a posztot is vagy háromszor kezdtem újra, mert hát egész egyszerűen nem sikerült befejeznem, meg t...