#26 - Mindjárt advent...


Én meg teljesen pánikban vagyok.
MÁR. El. Vagyok. Késve.


Én nem tudom, hogy csinálom. Illetve igen, csak nagyon nem tetszik. Úgyhogy lehet, hogy ezentúl úgy veszem ezt, mint egy képességet.
Beza.
Megvan az a laza arc, aki a legnagyobb veszélyt beharangozó hírekre is legyint? Inkább elmegy kocsmázni, filmezni, ledől egyet szunyálni, és amíg a többiek idegbajt kapnak a felgyülemlett feszültségtől, ő csak így elvan a maga dolgaival. Aztán mikor már nagyon beüt a krach, feláll, odabattyog a csapathoz, majd jóóóól agyonveri a támadó alieneket. Úgy döntöttem, hogy én leszek ez az arc.
Mert az menő.

Viccet félretéve, én teljesen le vagyok sokkolódva, hogy jövő héten már advent.
Advent.
Csak engem akaszt ki, hogy az advent első vasárnapja előbb van, mint december elseje? Bizonyára. Mert nekem van egy futó pályázatom, amit már nagyon meg kéne már írni. Igazából csak egy munkavázlat van hátra, meg a legépelése, és gyakorlatilag van egy hetem rá. Szeretem a lelehetetlen kihívásokat. Mázli, hogy van történetem, és elképzelésem, hogy mit akarok írni, valamint nem kell harminc oldalt tálalnom. Elég csak tizet, az meg megvan három nap alatt köbö.
A csapda ott van, hogy ugye emellett nekem meg kell írnom az első ficit is és én egyáltalán nem így terveztem!
Azért megoldom, mert elkezdtem, és az is egy rövid fluff lesz. Oké, olyan crack, hogy a terméskő adja a másikat, és karakterhűtlen, de ezt kicsit mentegethetem azzal, hogy első Stonym lesz. Igen. Stony. Steve Rogers és Tony Stark.
El nem tudjátok milyen bizarr ezt nekem leírni, lévén, hogy Amcsikapcsi nem éppen a kedvenc szuperhősöm, hogy finoman fogalmazzak, de aztán hála jávoromnak egészen kibékültem vele. (És egyre többet filózok azon, hogy alapjában véve ez a védelmező hozzáállás egész közel áll hozzám, de mivel csak egy nyamvadt pajzsa van, én meg odavagyok a szúró-vágó fegyverekért, ezért ezt soha nem fogom bevallani)

A maradék dolog pedig, amit az istennek nem tudok megérteni, hogy én, aki kisebb-nagyobb megszakításokkal, de amúgy állhatatosan I M Á D O M a Star Treket, lelkes fan vagyok, órákig eljátszanék egy Star Trek feliratú kaviccsal, végleges életcélom az Enterprise csillaghajón szolgálni, és sírva jöttem ki az új Star Trek- Beyondról, na ehhez képest Star Wars ficit irok.

Huuuh… szóval egyelőre ennyi, és megyek PlayItre, egy rrrrrakat emberkével fogok találkozni, és mélyen átérzem ripacstársam Bia hiányát.

Legyetek rosszak!

Megjegyzések

  1. :D Jössz PlayIt-re? :O Én nem vagyok egy nagy játék bolond, de öcsémet el kell kísérnie valakinek :"D Ha felismerlek, akkor dobok egy szívecsét :D ENgem nem nehéz összekeverni senkivel, mert totálisan pink az egész hajam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, megyek, mert barátnők, társaság és persze Szirmai Úr :D Azt hiszem ezt mindent elmond. Meg mondjuk kicsit érdekel is, hogy mi olyan nagy cucc ebben az egészben, annak ellenére, hogy szerintem nem nekem találták ki :"D

      Azt te csak hiszed. Én úgy elmegyek x évnyi ismeretség ellenére is bárki mellett, mint a huzat! :D De azért ha látlak, akkor viszonzom a szivecskét :+
      Én asszem öltönyben leszek, meg rövid barna hajjal és nagy hanggal meg társasággal. Sokat mondtam, tudom :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések