2016/06/14

#13 - Nem vagyok hulla


Nagyon is élek, na jó, élethűen alakítom azt, aki él, de megvannak a kiváló mentségeim is!
Először is volt egy steamfest, amiről majd beszélni fogok, csak nem most. Legyen elég annyi, hogy dekorációs cuccal voltam elfoglalva, ami miatt jó két és fél hétig csak hat órákat aludtam. A hétvége pedig egyszerűen nem volt elég ahhoz, hogy kipihenjem magam.
De már vagyok, igyekszem, tényleg, bár nem kéne ígérgetnem, így is szakadozik a plafon.
Ez se lesz hosszú poszt, mert akkor soha nem lesz kész, ismerem már magam ennyire, hogy tudjam.
Nos, most, hogy ezt megbeszéltük, áttérhetünk arra, hogy miket fogok SÜRGŐSEN megcsinálni. Haha.
Sürgősen.
Szeretem, hogy ekkora mértékeket ölt a magamba vetett bizalmam.



Nos, először is tényleg rendbe vágom már azokat a nyomorult linkeket, mert nem érvényes, hogy nem oda juttok, ahova akartok. Ez egy.

Aztán most, mindjárt, egyből, felöltök egy régi Avangerses ficimet, mert Gabi mutatott egy zseniális rajzfilmsorozatot, és rájöttem, hogy nekem hiányzik Loki.

Utána, a héten igyekszem végre hozni azt az angst Supnat egypercesemet, mert nem állapot, hogy kész van, épp csak nem nyúlok hozzá.

Szintén a héten szeretném rendbevágni a blog egyéb területeit, gyakorlatilag az összes menüpontot, és megtoldani esetleg egy shiptáblázattal, vagy szómagyarázattal, de ez még nem biztos.

Véleményeket írni. Ez nem szorul magyarázatra.

ÉS legutoljára, de nem legutolsó sorban, mutattak egy ilyen pályázatot, amire én nagyon szeretnék beküldeni kéziratot, szóval ha esetleg megint megenne a téridő szakadásai között portyázó űrféreg, akkor az csak ezért van.

Óh, és valaki, aki tud varrni és győri, az vegye már fel velem a kapcsolatot, lenne hozzá néhány megrendelésem. Nem ingyen kívánom, az ár közös megegyezés alapja.

Nos, ennyi lettem volna így hirtelen, legyetek rosszak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

#92 - Változások. Már megint

  Valószínűleg mondanom se kell, hogy ezt a posztot is vagy háromszor kezdtem újra, mert hát egész egyszerűen nem sikerült befejeznem, meg t...