#11- Röpke életjel



Szóval, röviden, tömören és hírverően annyi, hogy hétvégén lement a mondocon, több jó volt benne, mint rossz, szóval összességében jól szórakoztunk. Majd érkezik egy hosszabb beszámoló is, csak még nem jutottam el odáig, hogy legépeljem. Pedig érkezésem lett volna, csak hát mindig akadt valami más, amivel foglalkozhattam.




Ahogy az már lenni szokott.
És, hogy mivel is tengettem a napjaimat?
Először kibirtam zombi üzemmódban a con utáni hetet, hétvégén kialudtam magam és én hülye belevágtam valamibe.
Ugye mindenki hallott a Költészet Napjáról? Ha nem, az se gáz, úgyis elmondom miről van szó.
Ne aggódjatok semmi extra. Minden év április tizenegyedikén megtartják a Költészet Napját, amit értelemszerűen a lírának szentelnek, de ehhez kapcsolódik egy kifejezetten kreatív kezdeményezés. Ugyanis költők verseit plakátozzák ki villanyoszlopokra, keritésekre, egyszóval minden létező reklámfelületre, hogy az emberek figyelmét így is felhívják. De nem csak régi és híres írók verseit, hanem amatőr, kezdő írókét is. Ehhez kapcsolódóan találtam ki azt, hogy a blogosok között, meg úgy általában, sok költőnk lehet, akiknek jópár remek verse lehet, amit talán már nem csak az asztalfióknak akarja megmutatni őket.
Szóval tessék, itt van a link, gyere, érdeklődj, légy ott és plakátolj. A tehetség utat tör magának!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések