#09 - Szülinap, meg gyors tervvázlatolás


Huszonhárom éves lettem, nincs ezen semmi meglepő, csak én csodálkoztam rá jólesően, hogy mennyien köszöntöttek fel, mint a "Pokol királyát". Tudom, én terjesztem, szóval mit teszek úgy, mintha derült égből villámcsapás lenne, csakhogy egész más ezt így mondogatni magadnak, s megint más, amikor megkapod a visszajelzéseket. Nagyon kellemes érzés, és nagyon boldoggá tettek. Igaz mostanában elég sokat gondolkodok magamon, meg hogy ez az egész miért és hogyan, de azt hiszem kicsit túljártattam a motort. Szokásom néha, de végül is elég, hogyha csak élvezem.
Jó szülinap volt ez, és hétvégén jön hozzám jávorom, szóval addig megpróbálom összehozni a Téli mese ajánlóját, mert azt a film egy Valentin napi gyöngyszem. Nem hazudok. Hosszú lesz, részletes és erősen spoileres, mert másképpen nem tudok róla beszélni.
A kép, amúgy őszi conon készült, nekem azért van ilyen boldog fejem, mert sikerült széttrolkodnom az egész képet. Amúgy kerülnek elő random fényképek és nem értem miért nem szólt senki, hogy moderáljam már a fejem, mert valami borzadvány. Ez mától egy létező szó. Nekem semmi bajom nincs azzal, ha fényképeznek, csak utána a fénykép megtekintésével, mert sehogy se sikerül normálisan beállnom. Valami mindig hibádzik, viszont ez nem akadályoz meg abban, hogy lencse elé álljak.
Ha már lencse. Gőzerővel folynak a tavaszi conos előkészületek, ami biztos, hogy ott leszünk, nagyon ott, aztán majd hogy hogy sikerül és mennyire torkollik katasztrófába, nos az majd kiderül, de hát mindent el kell kezdeni valahol. Mindenesetre érdemes lesz minket keresni. ;) Jövő hét vasárnap lesz egy próba, hát kíváncsian várom mi lesz belőle.
Úgyhogy igen, akarok arra a hétre is hozni valamit, méghozzá egy Crevint, amit igazából csak azért írok, hogy a világépítés mellett lássam, mennyire estem ki magából az írásból. Remélem nem lesz annyira rémes, mint amilyennek gondolom. És Lizy segített, hogy legyen valami története, amiért igazán hálás vagyok. Valamint tőlem szokatlan és teljességgel egyedülálló módon akarok hozni egy karakter/saját karakter ficit is. Dórival szerepezünk, és én egészen megszerettem a Crowbellt, Crowley/Isabell, úgyhogy irok neki majd valami jófélét, mert megigértem, és mert ilyet még úgyse csináltam. És nem is tennék most se, de Dóri kivétel, és megérdemli. Bár amilyen sebességgel dolgozok!
Aztán majd tartok egy gyors szervizelést a blogok között, néhányan új címre mentek, mások nem élnek, szóval majd lecsekkolom őket, és megteszem a kellő lépéseket.
Asszem körülbelül most ennyi lennék, a múlt héten megint nem volt semmi, határozottan rossz érzés volt, úgyhogy tényleg igyekszem tartani magam. Minden szempontból.
No, legyetek rosszak!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések