2015/09/18

#03 - A hiányosság teljességével, néhány díj


Naszóval, még egyszer nekifutok, ha már egyszer ez a felhasználóbarátlan blogspot egyszeráen nem volt hajlandó rendesen megcsinálni. Szóval, előszőr a rajz jávorom, alias blueyesgirl munkája, és rohadt cuki, és Crevin chibi és asdasdasd.
Másodszor tudom, hogy ennél sokkal, de sokkal több dijam van, de szerintem azokat nem fogom megcsinálni. Nem azért, mert bármi bajom lenne a tündérbogaras személyiségetekkel, egyszeráen én vagyok egy lusta dímon, és ennél tovább nem magyarázom, emrt abból tuti sértődés lenne. Majd a következőket bepótolom, hiszen ezek úgyis félévente jönnek, mind a sáskák ("Jönnek, esznek, elmennek. Jönnek, esznek, elmennek. Jönnek, esznek, elmennek"). És még azt a "tizenegy pont magamról" dolgot is rendhagyóan használom fel.

1) I
2) L
3) O
4) V
5) E
6) C
7) R
8) E
9) V
10) I
11) N

GwenPage kérdései:

1)Hiszel a sorsszerűségben? (Például, hogy az emberekkel, akikkel találkozol, van valami elrendezetlen ügyed, tartozásod, vagy épp ők tartoznak neked.)
Nem, egyáltalán nem. Abban hiszek, hogy nem véletlenül találkoztunk, de nem a múlt, hanem a jelen miatt.

2) Mi a legkellemesebb illat számodra?
Esőillat :3

3) És a legrosszabb?
Hányás

4) Szokták mondani, hogy minden emberben két személyiség él: a Jó és a Rossz oldal. Képzeld el a rossz oldalad; hogy néz ki? Mi jár a fejében?
Háháháhá! Crowley! Háháháhá! :D Mármint az SPN féle, és hogy mi jár a fejében? Egyrészt, hogy miért ez a nyomorult pécézte ki magának, másrészt meg, csak a szokásos. Vagyis fogalmam sincs, mert az a rohadék mostanában egyre többet van házon kivül, és sajnos Gabinál van látogatóba, mert ott van Kevin, de ez se Gabinak, se nekem nem tetszik, és már volt egy beszélgetésünk, aminek nem lett végeredménye, de ha nem fogja fel, hogy azért szerencséje van velem, akkor hajléktalant csinálok belőle. Ne hogy már azt higgye, hogy büntetlenül cseszekedhet velem! (Na, most se a kérdésre válaszoltam...)

5) Egy fura kérdés, de: ha szobor lennél, hogy néznél ki: állatot formáznál, vagy egy klasszikus reneszánsz mestermű lennél? Hol állítanának ki?
Én valami névtelenebb szobor lennék, amit egy tehetséges, bár felfedezetlen illető faragott ki kőből, és egy téren állnék, fákkal körülvéve. Egy szakadt ruhájú steampunk utcagyerek lennék, félrevágott svájcisapkával, félredöntött fejjel, fütyürészve, egyik kezem zsebre vágva, és ilyen vidám, kihivó hangulatom lenne. (Asszem kicsit túl sokat, és túl rosszul képzelek magamról)

6)  Ha kipróbálhatnál valamilyen extrém sportot, melyikbe vágnál bele? Belevágnál egyáltalán?
Bungee jumping! Az ér?  Azt nagyon akarok! Meg van az a sikló, sárkányrepülő, asszem az a neve, emg ejtőernyőzni :3 Szóval bármit, csak legyen köze a repüléshez, valamilyen szinten XD

7) Egy reggel arra ébredsz, hogy egy másik Te vette át a helyed. Ugyanolyan, mint te, de mégsem te vagy, téged pedig nem lát senki. Mit teszel? (Azon túl, hogy felébredsz :D)
Elmegyek felfedezni a világot! Könyvtárban csövezek éjjel, utazok, meg minden. Kiélvezem, hogy mindenki nyugton hagy, hogy addig alszok, ameddig akarok, a kommunikációt azokkal akikkel tartani akarom, majd valahogy kieszközölöm. Szabadságot vizionálok

8) Éltek szörnyek a szobádban gyermekkorodban? Ha igen, milyenek?
Nem, bár külön szobám se volt.

9) Mi a véleményed a netes barátságról? Amikor csak üzenetben érintkeztek, de személyesen még sohasem? Lehet ez olyan mély, mint a személyes kapcsolat? (Régóta érdekel ez a kérdés, mert személyes tapasztalataim szerint, lehet). 
TERMÉSZETESEN! Sőt, szerintem még személyesebb is, mert az ember könyebben nyilik meg, hamarabb talál hasonló érdeklésű embert, akivel aztán, ha minden jól megy, tud találkozni személyesen is. De a netes barátság egy kurvajó dolog, én is nekik köszönhetem a legközelebbi barátaimat, akik nélkül valszeg én is kevesebb lennék. Úgyhogy nem származik az ördögtől, a köztévhittel ellentétben.

Nienor kérdései:

1) AU vagy canon verse?
Mindkettő

2) Miért?
Mert...mert... mert... MINDKETTŐ KIRÁLY DOLOG! Amit nem tudsz a canonba beletenni, azt kiirhatod AU-ba, vagy van egy AU-d és akkor keresheted neki a canon jeleit, és ez tök jó móka :3 Meg élvezet is, mert minden világ tárva van elötted

3) Hány shiped van?
HA.
HAHA.
HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ez egy nagyon gonosz, gonosz, gonosz, gonosz, GONOSZ, G O N O S Z kérdés!!!! Mert fogalmam sincs, és NEM FOGOM MEGSZÁMOLNI!
Fuuuuuuh, de utállak asszony...

4) Ebből hány canon? :D (tudom, gonosz vagyok)
Mit mondottam volt, azt se tudom hány shippem van. Szóval drágám, majd ha te megszámoltad, akkor majd én megmondom, hogy hány canon belőle... De azért megcsapkodlak

5) Miért kezdtél el írni?
Mindenkinek van egy megható sztorija, hogy milyen szép gondolatokat akart átadni, hogy szórakoztatni, nevelni akart és a többi, és a többi... Nos, én nem. Én ott akarok lenni a könyvespolcokon, és pénzt akarok keresni. Hogy közben még élvezem is, meg azok is, akik olvassák, nos az egy kellemes mellékhatás.

6) Egyszerre hány történeten szoktál dolgozni?
Te! Ezeket DIREKT az ÉN cseszegetésemre találod ki? Mert nagyon jól csinálod :"D
Sokon. Túl sokon. "megy és elássa magát"

7) Kék vagy zöld? :D
VÖRÖS.
Én nem fogok lezuhanni a Halál Hídjáról!

8) Meséld el nekem a kedvenc headcanonodat! :) Bármelyik fandomból. :)
Phu... Ha én azt tudnám, hogy melyik! De Crevin lesz, és bár nem saját kútfőből származik, az értelmi szerző az a drága jávorom, azért nagyon szeretem :3 Tulajdonképpen annyi, hogy a kilencedik évadban Gabriel gyógyitja meg Samet és Kevin életben marad, Crow meg segit és végül is összebékülnek, és aaahhhwwww :3 :3 :3 "elúszik a rózsaszín felhőin. Igen a föld alatt, nem kell kötekedni!"

9) Mi inspirálta az alkotói nevedet?
Semmi :"D A Reyklani a Reykjavik helységnévből alkotódott a tudatallattim által, az Eva-t meg véletlenül odairtam egy chatbe, imigyen "lebuktatva" magam, szóval minden mindegy alapon, egyberaktam a kettőt. De tök jól hangzik nem? :D 

10) Jegyzetfüzet + toll vagy Word/Openoffice stb.?
Mindegyik :D A füzetbe lesz egy munkavázlat, aminek lesz egy kivonata a noteszembe (Catrinába), ami aztán végleges formát ölt egy Word doksiban

11) Melyik a kedvenc fanvideód?

EZ :3


Babu Miriel kérdései:

1) Van kedvenc fanfiction blogod/íród? Ha igen, melyik?
A teljesség igénye nélkül: a jávor (blueyesgirl), a mókus (Olora Baltoh), Nienor, Candy, Tatsu, GwenPage. Imádatosak a munkáik :33

2) Van kedvenc rajzolód? (fanart)
HardCandy :3333 Ja meg a jávor :333 Szeretem, hogy tehetségesekkel vagyok körülvéve :3

3) Mi ad  ihletet az íráshoz?
A kicsinálásomra utaztok, vagy mi? Még ezek a kérdések, te jó ég! Én ezekre nem tudok normálisan válaszolni! Szóval az ihlet? Mi adja? Fogggalmam nincs :") de feltünően gyakran keletkezik akkor, mikor dolgozom, szóval biztos, hogy fontos, hogy az agyam ne azon kattogjon, hogy irni kell. Aztán zene. Vagy egy jó kis csetbeszélgetés, amikor igy beüt a szikra, hogy bamm! ebből kurva jó fici lehetne. 

4) Hol írsz szívesen?
Kézzel egyetemi beülős helyeken, teázókban, gépen, a kedvenc sarkomban az ágyon. Bár kéne valami szilárd felület, amire rá tudom tenni a laptopot.

5)  Mi a kedvenc fandomod?
Superwhomarvelfargogoodomenslock XD XD XD

6) Ki a kedvenc színészed?
JÁRAI MÁTÉ, MARK A. SHEPPARD!!!!
Nekem ők ketten a bestek, ők állnak a leglegleglegleglegelső helyen.

7) Shippelsz valakit? (Johnlock, Sheriarty, stb.)
HA.
HAHA.
HAHAHAHAHA!!!!!
Mindenkit mindenkivel édes sziveim, mindenkit mindenkivel

8)  Írsz saját történetet, ami nem fanfiction?
Igen! Egy regényt, meg egy novelláskötetet. Remélem egyszer sikerül őket megjelentetni.

9) Mi a kedvenc könyved?
Könyvmolytól NEM kérdezünk ilyet! De ha már muszáj egyet mondani: Galaxis Útikalauz stopposoknak

10) Mióta írsz?
Azt hiszem tizenöt-tizenhat éves korom óta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

#92 - Változások. Már megint

  Valószínűleg mondanom se kell, hogy ezt a posztot is vagy háromszor kezdtem újra, mert hát egész egyszerűen nem sikerült befejeznem, meg t...